Tips



Onsdag idag & ett par timmar kvar till jobbet börjar. Sov sådär i natt men vaknade hyfsat pigg vid 9 iaf. Ner till VC & lämna prov & sen hemåt igen.

Tvättat & nu är det bullbak på G.
Mina bullar är bäst ;) Eller mormors & farmors är såklart godast men mina kommer inte långt efter *skryt*


Igår var det jobb hela dagen & på rasten lagade jag en god snabb middag:
Köttfärsgulasch, efter tips från en kompis. Är inte så förtjust i varm tomat men det blev riktigt gott iaf!
Nästan godare idag då en skål med gulaschrester blev dagens lunch precis.



Här är receptet

Jag hade i lite paprika & chilipulver för att få lite mer hetta, och så en klick  creme frachie & en nypa färsk persilja på vid servering.
Gott, snabbt & billigt.
Rekommenderas!


Jobb iefm & hela dagen imorgon sen är det ledigt fre-sön.

Visning på söndag & jag hoppas fedex skyndar på lite med mitt paket som skulle varit här idag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0