Nytt

Var en produktiv dag igår trots ryggont. Först bokjobb, sen en fika hos mormor o morfar o en stunds ryggläge på ett hårt altangolv innan sista butiken avklarades. Hem o tvätta, strök värsta strykhögen som blängt på mig i månader känns det som. Sorterade alla kläder i garderob o byrå. Insåg att jag har kläder som skulle försörja ett helt land! Trots det måste jag ju köpa nya ändå. Svårt med byxor just nu. Och jag kan ju inte gå i kjol el klänning hela hösten /vintern. Tog en promenad efter maten igår o det kändes genast bättre,ingen snabb promenad nu utan sakta så höften hann med. Får bli ett stående inslag varje kväll innan sovdags. Och såklart undvika en stol efter det,då är Det kört igen. Ska försöka jaga folk idag så jag kan få en tid snart. Nu är Det iaf jobb, regnig dag så passar utmärkt att baka lite också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0