tankar

kom hem för en stund sen, har jobbat sen 8 idag, varit uppe sen kl 6. Mäkta trött nu.....

Men men, man ska väl känna att man lever.

Pratade med A idag, nu jävlar ska vi ta tag i det här med träning mm. Tur han är sån träningsmänniska själv så han kan sparka mig lite där bak ibland när det är motigt. Vilket det säkert kommer att bli x antal ggr....
Nu jobbar jag ju tidig morgon till sen kväll resten av veckan men på måndag blir det promenad 1 mil, ons cykling 1.5 mil & en tur till simhallen. Sen ska vi pussla ihop resten av veckorna åxo. Men det är ju en början iaf.


På söndag skulle det varit. Tänker inte alls ofta men ibland så smäller det till. Lite emellanåt & ibland med full kraft.
Och då känns det både i hjärta & själ.
Äh, ingen idé att fundera för mkt, vilket jag inte gör heller men så smyger sig tankarna på en ibland iaf.
Jag skulle så gärna vilja nu men... ja det är väl inte rätt tid kanske. Jag vet inte. Kanske ska lägga i en högre växel för att få bättre resultat. Det skulle ju inte skada....


Ibland vill man ha ngt hårt att slå ut frustrationen på. Ngn som har en boxningssäck att sälja?

Ska sluta att fråga om vissa saker. Trött på att inte få några svar längre. Man kanske inte ska bry sig allt, allt för mkt?
antagligen inte. Men vilken tråkig människa blir man inte då? Om man inte bryr sig alltså.



Ska skicka ett kort imorgon. Ett "vi tänker på er"-kort till familjen.
Begravning vid havet, fint & passande tycker jag.



Fick ett underbart paket idag med! Tack snälla Marianne & Joakim! =)
supergulligt!
Ska mumsa chokladen i helgen innan mitt nya liv börjar på måndag ;)


nähe, om man skulle dra ett täcke över sig & försöka glömma?


ciao











Kommentarer
Postat av: J.

Kolla Stadium.. ;)

Tack för din tid och den goda frukosten. Nästa gång får det bli hos mig! Många kramisar!

2008-08-31 @ 00:02:09
Postat av: Missy M

varje gång jag läser detta inlägg så får jag en liten tår i ögat....



jag önskar dig allt du önskar o det när du önskar det.

O när det händer så kommer du att vara helt underbar.



Kram

2008-10-07 @ 01:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0