ikea tur & retur

Hemma på snabbrast nu, har spenderat större delen av dagen med att åka till Ikea med jobbet.
Gick bra & var rätt kul att gå & kika lite där inne på allt som finns.
Lunchade med x antal andra & strosade sedan vidare i väntan på taxin hemåt till ön igen.

Passade på att inhandla blomstöd, som var utreade! Perfekt till mina rabatter & krukor! Även spalje blev det för 19kr! *billigt billigt*

Vaddå trött man blir på vissa. Alltså, det finns ju en gräns & en del verkar passera förbi den om & om igen utan att kanske vara medvetna om det själva.
Men nu får  det väl ändå vara nog? Vad är syftet med allt eg?

Jag orkar då varken engagera mig eller bry mig särskilt mkt längre.

På ngt sätt så är det 2 helt olika världar man lever i. Inte alls som förr. Men men , man växer väl ifrån varandra till slut. Oavsett vilken relation man har el har haft.

---------


Snart kommer älsklingen hem, har beställt mer bräder så till helgen blir det att snickra lite till om det hinner komma på fredag. (får ju allt hemkört  - kontakter är bra att ha!) Ska strax segla ned till jobbet igen.
Ev kräftskiva på lördag om vädret tillåter. Får se vad det blir. Dagen är tillägnad åt garaget iaf, oavsett väderlek.



Hann putta i några lökar åxo nu på rasten som jag köpte härom dagen. Får se om det blir ngt.


nähe , dags att bege sig på cykeln nu


ciao

Kommentarer
Postat av: Lindy

Kräftskiva låter skoj! Sj ska jag på bröllop!

2008-08-20 @ 21:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0