crazy

Ledig idag, guuud så skönt!


J på fikabesök, middag med syster ikväll & så har M gått bort. Eller tagit livet av sig snarare...
Lider med familjen!


Hann med tel,möte med chefen men tyvärr så försvann min planerade cykelrunda idag. Får ta den en annan dag istället.

Dags att byta jobb nu med, eller iaf gå ner i tid & jobba halvtid ngn annanstans.
Jag är så j.a utless på allt just nu. Bara pest & kolera x10. Chefen är bra å så men jag vill ha lite kollegor! Så j-a trist att jobba själv hela tiden. Är man på kontoret är man ju oftast själv där med eftersom K är iväg på möten 99% av tiden jag är där.  Nä, nu är det dags att göra ngt annat. Känns som man bara står & stampar hela tiden.
Har hittat massa jobb ikväll som jag ska söka, får ta tag i det i helgen eftersom dygnet inte räcker till riktigt just nu till allt.

Imorgon är det jobb sen kärringträff hos svärmor på kvällen. Kanske kommer hem med en massa paket, man vet aldrig =)


nähe, nu är det sängen.
Vore skönt med en avstängningsknapp till ekorrhjulet ibland.
Har ni ngn?

Kommentarer
Postat av: Lindy

Nej tyvärr nån sn knapp har jag icket att erbjuda men tycker du ska söka jobben du är intresserad av.

Vem är M som har gått bort?

2008-08-27 @ 06:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0