Bullar & mjau

Vaknade aptidigt idag, kl 6 redan!
 D undrade vad tusan jag skulle upp om, det gjorde jag med efter en närmare eftertanke. Jag har ju faktiskt semester, då kan man ju sova så länge man vill =)
Somnade om & efter en timme hörde jag Flis stå & mjaua utanför sovrumsfönstret. Hon löper, igen.
Upp & öppna dörren så hon kom in = ta ett varv i sovrummet, mjaua lite & sen gå ut igen.
Försökte somna om men stört omöjligt så knatade upp  runt 7-snåret.

Fick en snilleblixt & ställde mig & bakade bullar. Kl  7 på morgonen...... (Kan ingen säga till mig innna jag får för mig såna idéer?)

Bullarna var iaf kl ara vid 9.30 tiden (tar ju aplång tid att baka med all  jästid mm), Fixade frukost & väckte D som gladeligen sprang upp ur sängen när han kände kaneldoften från nybaket *s*

Segade mig igenom dusch, frukost & disken å nu är jag helt slut. Funderar på att gå & lägga mig en stund men då blir man väl ännu segare sen.
Blir en tur till stranden istället.
Bok, filt, kaffe & nybakade kanelbullar vid havet. Kan det bli bättre??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0