å regnet, det bara öser ner....

jaha, det blev inte så mkt gjort idag iaf. Pga REGN. Hela j-a dagen har det regnat. Till vilken nytta?


Har iaf hunnit med att pärla lite, beest nytt från Usa, handlat, hälsat på C & S & nu bakar vi egna pizzor inför soffslö med filmen "Doomsday".


Och så var den här dagen nästan till sin ända.

Jobb imorgon på kontoret, ska göra nytt schema bl.a & skicka ut det om det nu vill sig väl ( vilket det förmodligen inte kommer att göra pga x antal ändringar som X vill göra trots färdigdiskussion om det...*suck*)

Ska iaf ta en sväng till gymmet imorgon på lunchen *hejja mig*. Sen , om det blir fint väder, ska jag försöka mig på en cykelrunda : Köping-ramsättra-Lindby-Räpplinge-Borgholm- hem.
OM det nu blir fint väder då jag är ledig,m tex på fre efm. Jobbar långa dagar denna veckan utom då.
En tur till simhallen ska det åxo försökas hinna med, blir ju lite si & så med det ibland. Ska ta mig i kragen nu tänkte jag.

Ingen som vill göra mig sällskap på gymmet här i stan nu i höst????
Trist & träna själv....



Btw, den 17-19 okt så drar vi till Tyskland, finns ff platser kvar då det är privat ordnad resa & man måste vara ca 35 st för att det ska bli av.
Ngn som vill följa med??? 2140:- inkl resa & avg, 2 nätter på SAS Radisson, 2 frukostar, 2 middagar samt fika på vägen dit & hem. Superbilligt enl min meing!


nähe, dags att slänga sig i soffan & mumsa dinkelpizza =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0